8 Ekim 2019 Salı

Çekim Yasası: Benzer Benzeri Çeker

                                                       

Çekim yasası sloganı olmuştur bu söz adeta. Benzer enerji benzer enerjiyi çeker. Öncelikle enerji konusunu biraz açalım. Tüm fizikçilerin söylediği ortak bir nokta var. Maddenin yapı taşı atomdur. Atomlar ise proton, elektron ve bir de çekirdekten oluşur. Çekirdeğin içinde ise kuart adı verilen bir enerji vardır. Canlı ya da cansız bütün maddeler atomlardan oluşuyor. Öyleyse diyebiliriz ki tüm varlıkların bir enerjisi vardır. Ve yine ünlü fizikçininin dediği gibi "madde, enerjinin cisimleşmiş halidir".


Benzerler mi birbirini çeker zıtlar mı?
Evet bu konu kafa karıştırıcı gibi görünse de aslında gayet açıktır. Benzer enerji benzer enerjiyi çeker. Yayılan her enerjinin belli bir frekansı vardır. Yani siz hangi duygu ve düşüncede iseniz ona uygun frekanslı enerji yayıyorsunuz. Kelimelerinizle, hislerinizle, duygularınızla durmadan belli bir frekansta yayın yapıyorsunuz. Yaydığınız bu enerji frekansı dünyada var olan benzer frekanstaki enerjiyi bulur ve size çeker. Mesela bir sokaktan geçiyorsunuz. Bir ağacın altına bir çöp bıraktınız. Dönüşte bir de baktınız ki çöpün yanına başka çöpler konmuş. İşte benzer enerji benzer enerjiyi çeker kuralı çalışıyor. Başka bir örneği inceleyelim. İçine kapalı bir insanla dışa dönük bir insanın evlendiğini görürsünüz. Zıt özellikte insanların birbirini çektiğini  düşünebilirsiniz. Oysa olay tamamen farklıdır. İçe dönük insan aslında dışa dönük özellikte olmayı çok istiyor olabilir. Yaydığı bu enerji ise dışa dönük özellikteki kişiyi kendine çekmiştir. Ya da sizlerin bilmediği benzer frekanstaki enerjileri birbirini çekmiştir. Onlarda mevcut olan ve sizlerin bilemediği benzer enerji benzer enerjiyi çeker ve de çekmiştir.




Dış dünya bir aynadır...
Sizin dışınızda ki dünyayı bir ayna gibi düşünebilirsiniz. Dışarda gördüğünüz aslında sizin iç dünyanızı yansıtır. Kendi enerjinizin çekimlediği bir dizi kişi ve eylemlerdir. Çok mutlusunuz mesela. Bu yüksek frekans size mutlu kişileri, mutlu olayları çeker. Ya da tersini düşünelim. Sabah işe giderken çocuğunuzun yavaş hareket etmesinden gerildiniz. İşe geciktiğiniz için strese girdiniz. İşte bu noktada frekansınız düştü. Negatif enerjiyi yaymaya başladınız. Bu enerji beraberinde diğer negatif enerjileri çekmeye başlar. Üzerinize kahveyi döktünüz. Kıyafetinizi değiştirip hızla çıktınız. Ama bu kez de telefonunuzu evde unuttuğunuzu fark ettiniz. Otobüse yetişmeye çalışırken ayağınız burkuldu, otobüsü kaçırdınız. İşe geciktiniz ama telefonunuzu unuttuğunuz için patronunuza haber veremiyorsunuz. İşte bu olumsuz enerji silsilesine bir yerde dur demezseniz, bu böyle sürüp gidebilir. Geldi mi üst üste geliyor dersiniz. Burada yapmanız gereken şey bellidir. Durun ve düşünün. Yaydığınız olumsuz enerjiyi fark edin ve hemen onu olumlusu ile yer değiştirin. Çok sevdiğiniz ya da mutlu olduğunuz bir şeyleri düşünün ve tebessüm edin. Büyüklerimiz ayağını taşa çarpsa ya da bir bardak düşürüp kırsa, hemen dua eder, besmele çeker ya da sadaka verir. Bu davranışın özünde iyilik yaparak ya da frekansı yüksek kelimeler söyleyerek, düşen enerji frekansını yükseltmek vardır. Devam edebilecek olumsuzluklar silsilesini durdurmak vardır. Yoksa benzer enerji benzer enerjiyi çeker ve olumsuzluklar devam eder. Öyleyse biz sevgi ile çevremize yüksek frekanslı enerjiler verelim. Bunu karşılık beklemeden yapın. Onun karşılığı zaten sizi bulacaktır. Çok büyük iyilikler yapmak gerekmez her zaman. Yolda yürürken bir çocuğa gülümsemek bir kediye su vermek, hiç tanımadığınız birine selam vermek. Bunlar ve bunun gibi davranışlar, sizin kendinizi iyi hissetmenizi sağlar. İyi düşünceler iyi duyguları, iyi duygular iyi kelimeleri ve iyi davranışları sonuç verir. Bunların hepsi de pozitif enerjiye dönüşür.


Şans mı şanssızlık mı? 
Kainatta tesadüf yoktur. Karşınıza çıkan hiç kimse ya da hiçbir olay şans değildir. Siz kendi enerjinizle o kişileri, olayları çekersiniz. Hayatınızda arkadaşınız olan insanlara bir bakın. Enerjileri birbirinize benzer. Hacı hacıyı Mekke'de, hoca hocayı tekke'de, deli deliyi dakkada bulur demiş atalarımız.  Bu atasözü her şeyi özetliyor aslında bize. Benzer özellikteki insanlar birbirini bulur. Benzer enerji benzer enerjiyi çeker.
Bazı insanlar kendini şanssız görür ve hep bundan bahseder olumsuz düşünür. Olumsuzlukların hep kendini bulduğunu söyler. Kişi böyle söyledikçe olumsuzluklar ömür boyu onun peşini bırakmayacaktır. Şanslı olduğunu düşündüğü kişilere imrenmekle geçer ömrü. Oysaki şans ya da şanssızlık yoktur. Zaten işleyen çekim yasasını doğru kullanmak vardır. Sürekli şikayet eden yakınan insanlar, frekanslarını sürekli düşürür. Şanslı denilen insanlar ise sahip olduğu şeylere şükreder ve onlarla mutlu olmasını bilir. Bunu yaptıkça işleri hep düzgün ve yolunda ilerler. Benzer enerji benzer enerjiyi çeker ve hayatı pozitife doğru yönelir.
İşte siz de büyük sırrı öğrendiğinize göre, artık hayatınızda büyük dönüşümü gerçekleştirmenin vakti geldi...
                                                Ülkü  TOKUL

47 yorum:

  1. Bütün bunlara inanıyorum. Ama söylenilen her şeyi hayata geçirmek kolay mı acaba... Ama müthiş bir makale. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yillarin yanlisini birden degistirmek mumkun degil elbette ama duzenli calisarak degistirebiliriz kendimizi

      Sil
    2. Şenay hanım, biraz kolaycılık yada üstünkörülük gibi gelebilir bunlar size fakat yanlış olan bir yanını ben göremedim. İnanmadığınız noktalardan örnekler verebilirseniz ben size anlatabilirim. Ayrıca ben hepsine inanıyorum Ülkü hocam :) Yanlış bir şey göremedim :) Ben şahsen çekim yasasını tüm hayatım boyunca örneklerini yaşadım. Aşağıda kendi yapacağım yorumda bunlardan bahsedeceğim.

      Sil
  2. Ülkü hocam, ağzınıza yüreğinize sağlık. nede güzel anlatmışsınız konuyu, çekim yasasi her insanın bilmesi ve çevresini bilinçlendirmesi gereken bir konudur.emeğinize sağlık başarılarınızın devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerimi iletiyorum saygi ve sevgilerimle

      Sil
  3. Bazen bu bilgileri okudukça Rabbimin ilminin sonsuzluğun daha çok hissediyorum.insan öğrendikçe nekadar cahil olduğunu yakînen idrak ediyor.teşekkürler.şifalanmak dileğiyle.devamını bekleriz

    YanıtlaSil
  4. Aynen. Bu yazilari bu konuları daha iyi ögrenmek icin yazmaya başladim aslında. Hep beraber büyük dönüşümü gerçekleştirelim ve farkındalığimizi artiralim insaallah

    YanıtlaSil
  5. Yine müthiş bir yazı olmuş hayatımı sizin makalelerinize göre yönlendiriyorum artık.

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar dogru tespitlerde bulunmuşsunuz. Çok bilgilendirici bir makale olmus elinize saglık.

    YanıtlaSil
  7. Ne zamandır ilgimi çeken bir konuydu elinize sağlık çok yararlandım.

    YanıtlaSil
  8. Bu güzel yazının diğer güzel yazılarını çekmesi dileği ile...

    YanıtlaSil
  9. Siz olayı çözmüşsünüz ...

    YanıtlaSil
  10. Çok etkileyici güzel bir kaleminiz var. Çok güzel yorumlanmis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sagolun sizinde çok guzel bir yüreğiniz var

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm..

      Sil
    2. Belki biraz zaman alabilir ama değişim muhteşem olacak,tşk ederim yardımcı olduğunuz için

      Sil
  12. İyi düşünelim iyi olsun yani

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar ben çok beğendim makaleyi. Hayatımda çekim yasasının etkilerini hep yaşamışımdır. Örneğin daha 16 yaşında iken kendimin bir bilgisayar mühendisi olduğunu bir kağıda yazdım ve çalışma masamın karşısına astım. Fakat zaman içerisinde maddi darlık ve aile yönlendirmesi ile (belkide iyi olmuş) öğretmenliği seçtim. Bu sefer karşıma 3 sene sonra Onur Kalafat İngilizce Öğretmeni aday adayı yazdım. Çok çalıştım üniversiteyi kazanınca İngilizce Öğretmeni adayı olarak değiştirdim. Mezun olmama yakın Onur Kalafat İngilizce Öğretmeni olarakta değiştirdiğimi hatırlıyorum. Düşünsel boyuttaki anlayışım beni İngilizce öğretmeni olmaya çekti. Gel gelelim ilk yazdığım yazı ya Onur Kalafat Bilgisayar Mühendisi. Evet bir bilgisayar mühendisi değilim ama zaten günümüzde bu çok genel bir kavram. Daha çok yazılım mühendisi yada donanım mühendisi vs. olabilirsiniz. Bunu da belgelemek istiyorsanız bir üni bitirmelisiniz. Ve halen inanır mısınız bu şevkim duruyor ve BÖTE (Bilgisayar öğretimi teknoloji eğitimi) alanında yüksek lisans yapmak yada yazılım mühendisliği okumak istiyorum .Bu arada bu alanda son 3 yıldır 1) Bilgisayarda siteler yaparak para kazanıyorum 2) Oyun geliştirme alanında çalışmalarım var 3) Blockchain elektronik para alanında çalışmalara öğrenmeye vs.başladım. Yani bilgisayar bilimi ile ilgileniyorum. Hayatım bu ve benzeri bir dolu olayla dolu. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onur hocam harikasiniz.

      Sil
    2. Çekim yasası makale yazımı blog açmada üstadimsinız. Herşey için teşekkürler hocam.

      Sil
  14. Evet gercekten gun nasil baslar ise ole devam ediyor. Aslinda hayatta ole devem ediyor bazilari sorun yasada sansi hep acik oluyo tabiri caizse 4 ayaginin uzerine dusuyo .ellerine sağlık cok guzel bi yazi olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki tamamen sorunsuzluk yok ama kışta baharı yaşamak diye bir tabir vardır

      Sil
  15. An itibariyle kendimi değiştirmeye çalışıyorum teşekkür ederim harika makalenin icin

    YanıtlaSil
  16. Bu kararı almak cok önemli ve büyük bir adım

    YanıtlaSil
  17. Pozitif düşünmek gerekiyor. Hayatıma uygulamaya çalıyorum. Kaleminize sağlık ülkü hocam

    YanıtlaSil
  18. Konuyu farklı yönleri ile ele alan bir yazı olmuş tesekkurler

    YanıtlaSil
  19. Gercektende öyle.ne düşünursek onu çekiyoruz.Artık güzellik bolluk bereket sağlık güzel ve verimli dostluklar işler istiyorum ve hayatıma çekiyorum.öylede oldu..başarılar harika bir yorum basarilar

    YanıtlaSil
  20. Tebrik ederim. Bende zwten var olan çekim yasasını olumlu yönde kullanmayı başarmişsiniz

    YanıtlaSil
  21. Tebrikler, harika bir makale olmuş. Gerçekten çok beğendim. Yüreğine sağlık. Salih ERDOĞAN

    YanıtlaSil
  22. Nasıl küçük bir çocuk veya bebek bir yere giderken asla ihtimal düşünmeden annesi ne güvenir.annedeki rahmet Rabbimin rahmetinin damlası.bazen kendime bebeğin annesi ne güvendiği gibi Rabbime güvensem(sözde güven var.ama fiiliyatta maalesef olmayabiliyor) herhalde stres nedir bilmezdim.şifalanmak dileğiyle.çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  23. Tek kelimeyle süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Pozitif enerji doldum birden.

      Sil
  24. Harika bir makale.. kaleminize saglik 😊🤗😍

    YanıtlaSil
  25. Rabbim sevgiyle etrafımıza pozitif enerjiler yaymayı nasip etsin

    YanıtlaSil
  26. Harika yazıyorsunuz kitabınızı sabırsızlıkla bekliyorum

    YanıtlaSil
  27. Yav Arkadaş nerde rastladım bu bloga çekim yasasıdır aldı başını gidiyor ve ben hergün okuma ihtiyacı duyuyorum harika ve her satırını özümseyerek okudum ve karar verdim ben çok zengin olacagım deneyecegim gülmeyin bana :)

    YanıtlaSil
  28. Iyiki varsiniz iyiki benzerimsiniz

    YanıtlaSil

Masumiyet ve Beyaz renk

Beyaz, renk bilimciler tarafindan bir renk olarak görülmez. Tüm renkleri yansıtır. Temizliğin masumiyetin ve saflığın simgesi olan beyaz...