12 Kasım 2019 Salı

Çekim Yasası : Eterik Kordonu Kes ve Özgürleş


Şu hayatta her bir insanın hedefleri ve amaçları vardır. Bunlar kısa vadeli de olabilir uzun vadeli de. Ve bizim bu hedeflere ulaşabilmek için çeşitli yollardan geçmemiz gerekebilir. Bu yollarda kimimiz çok rahat ve kolaylıkla yürürken kimimiz çeşitli engellerle karşılaşabiliriz. Bu engeller bazen görülen sebepler olabilir. Ancak sebepler görünse de görünmese de aslında bizim yürümemizi engelleyen başka nedenler var. Eterik kordon dediğimiz bu bağ bu nedenlerden birisidir. Nedir eterik kordon? Eterik kordon denilen bağı kesmek ve özgürleşmek istiyor musunuz? Öyleyse neler yapabiliriz? Gelin hep beraber göz atalım yazımıza.



Eterik Kordon nedir?

Her birimizin hayatında şu anda veya geçmişte beraber olduğumuz insanlar vardır. Bu kişiler annemiz, babamız çocuklarımız, eş ya da sevgili veya arkadaş, akraba olabilirler. Sevdiğimiz ya da sevmediğimiz birçok insan girmiştir hayatımıza. İşte bu kişilerle aramızda bizim göremediğimiz enerjisel bağlar vardır. Bu bağlara eterik bağlar ya da eterik kordon denir. Bu enerji bağları bazıları ile çok kuvvetlidir bazıları ile zayıf. Kuvvetli yada zayıf olmasının nedenleri o kişilerle çok görüşmemiz, bir arada çok bulunmamız, duygular, çok düşünmemiz olabilir. Ancak boşandığınız eşiniz ihanet gördünüz arkadaş ya da olumsuzluk yaşadığımız kişilerle de eterik kordon olabilir aramızda.  Bu bağlar bize atılmış ipler ya da zincirler gibidir. Ellerimize, kollarımıza, ayaklarımıza vurulmuş prangalar gibidir. Hedefimize yürürken, bu bağlar bizim ilerlememizi engeller. Bir türlü hedefe varamayız. Hatta bazen bir şey yapmak isteriz. Ama yerimizden kalkıp o işe başlayacak enerjiyi kendimizde bulamayız. Bizi aktifleştirecek o gücü hissedemeyiz. Ve üzerimizde bir ağırlık var deriz. O ağırlık bu bağlardır. Bizi engeller. Mesela bir kişi kendi işini kurmak istiyor. Ancak bir türlü başarılı olamıyor. Veya bir türlü girişimde bulunamıyor. Belki de bunun nedeni babasının kendi yanında çalışmasını istemesi, kendi mesleğini öğrenip baba mesleğini devam ettirmesini  arzulamasıdır. Ve çocukluğundan beri bunu duyan kişi bu bağlarla bağlanmıştır. Çünkü babadan gelen bu enerjisel bağ kişinin isteğini gerçekleştirmesine engel olmaktadır. İşte bu gibi durumlarda eterik kordon ve enerjisel bağları kesmek gerekmektedir.
Ama yerimizden kalkıp o işe başlayacak enerjiyi kendimizde bulamayız. Bizi aktifleştirecek o gücü hissedemeyiz ve üzerimizde bir ağırlık var deriz. O ağırlık bu bağlardır. Bu bağlardan bize gelen enerjilerdir. Tıpkı bir annenin çocuğundan uzakta olsa da ondaki huzursuzluğu hissetmesi gibi.

Eterik Kordonu Keselim

Evet bu bağları kesmek mümkün. Fakat yanlış anlaşılmasın tüm bağları değil sadece zararlı bağları kesiyoruz. Sevgi bağlarımız varlığını koruyor. Mesela babamızla geçmişten gelen engelleyici bağlarımız olabilir. Çok eleştirel otoriter ya da korumacı bir babamız olabilir. Bu da bizde özgüven eksikliği, hayır diyememe ya da kendinden ödün verme gibi çeşitli negatif durumlara yol açmış olabilir. Anne ya da babamızla ilgili bir travma yaşamış da olabiliriz. İşte eterik kordonu keserek negatif bağlardan kurtulmak mümkün. Ancak derin travmaların  veya rahatsızlıkların tedavisinde bir uzmandan veya doktordan yardım almak şarttır. Buradaki uygulamalar günlük hayatta  önümüzü açıp hedefimize daha mutlu ve rahat şekilde ilerlememizi yardımcı olmak içindir. Hayatımızı etkileyen negatif enerjileri en aza indirmek, zihnen olumlu düşünmek ve olgunlaşma sürecine katkıda bulunmak içindir.

Onlarla yüzleşelim

Evet hayatımızda kimlerle sorunu yaşıyorsak öncelikli olan birini seçelim bize hangi duyguyu hissettiriyorsa Öncelikle onu fark edelim Öfkemi kızgınlık mı Çaresizlik mi seçtiğimiz kişi annemiz olabilir annemizle yüz yüze konuşmamız şart değil sessiz sakin ve dış etkenlerden uzak bir ortam seçelim Öncelikle rahatlayıp zihnimizin boşalmasına izin verelim üç derin nefes alıp bir miktar tutalım ve yavaşça nefesi verelim. Gözlerimizi kapatalım ve annemizi hayal edelim. Parlak bir ışığın içinde onun bize şefkat ve tebessümle baktığını görelim. Sonra "canım anneciğim" diyelim. "   seninle yaşadığım beraberlik süresince çocukluğumda gençliğimde ve ileriki yaşlarımda sana yaşattığım tüm zorluk ve sıkıntılar için beni affet. Bugüne kadar Bilerek ya da bilmeyerek seni kırdıysam sana kız duysam ve seni yargıla duysam Seni üzdüysem hepsi için özür dilerim Lütfen beni affet Senin bana yaşattığin zorluklar ve sıkıntılar için ben seni sevgi ile ve içtenlikle bağışlıyorum Senin sevgi ile ya da zorlayarak bana öğrettiğin her şey için sana teşekkür ediyorum Anneciğim seni çok seviyorum ve senin koşulsuz sevgi saygı ve ilgi ne hak ediyorum ve kendimi sana ispatlamak sana sevdirmek için yaşamayacağım senin olmasını istediğin rüyalarını yaşamak zorunda değilim kısıtlamalarına rağmen beni sevdin bana hayat verdim Fakat ben hayatımı sana borçlu değilim. Aramızdaki tüm bağları kesiyorum beni senden seni benden özgür bırakıyorum. Ben artık büyüdüm. Kendi kararlarımı kendim verebilirim. Küçüklüğümde sana verdiğim sözleri ve ettiğim yeminleri iptal ediyorum. Varlığımı senden özgürleştiriyorum. Seni çok seviyorum. Hayatıma kattıkların için bana verdiklerin için sana teşekkür ediyorum. Kendimi senden özgürleştiriryorum" diyerek annemizin kalp çakrasından çıkan bir ışığın bizim kalp çakramıza dolduğunu hayal edelim. Annemizin bize tebessüm ettiğini görelim. Bizde annemize tebessüm edelim. Gözlerimizi açalım. Bu uygulama esnasında ağlamak serbest. Bu doğaldır. Hatta güzel olur. Vücudumuzdaki zehirleri negatif enerjiyi atmış oluruz. Kendimizi engellemeyelim. Bu uygulama tek seferde yeterli gelmezse bunu tekrarlayabilirsiniz. Rahatladığınızı ve hayatınızdaki hafiflediğinizi hissedeceksiniz. Bu uygulama ile bizlere bağlı olan çocuklarımızı kardeş ve tanıdıklarımızı da özgürleştirebiliriz.

Kısacası hayatımızı bağlayan engelleyen enerji bağlarından kurtulmak mümkün. Yeterki farkında olalım ve adım atalım. Bundan sonrasında yürümek çok kolay ve zevkli olacaktır.
                                                 Ülkü TOKUL

17 yorum:

  1. Ya ne kadar derin mevzular.teşekkür ediyorum sana bize farkli kapilar açıyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cok haklisiniz. İlim ilim bilmektir
      İlim kendini bilmektir. Demişler öyleyse önce kendimizi bilmekle başlayalim işe..

      Sil
  2. Her yazıda Rabbimi ne kadar az tanıyorum diyorum.şifalandım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Kendimizi taniyarak işe başlayabiliriz

      Sil
  3. Ellerine sağlık gerçekten çok güzel bir konuya dokunmuşsun

    YanıtlaSil
  4. Hayatımızı nelerin üzerine kurduğumuzu farketmemiz için güzel bir yazı. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Güzel insanlarla aramızdaki bağlar ayakta tutuyor insanı. Çok güzel anlatmışsınız.emepinize sağlık 👍👍

    YanıtlaSil
  6. Çok süper olmuş yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Hayatlar hatıralar akrabalar bize değerlerimizi hatırlatan bir yazı Tesekkurler

    YanıtlaSil
  8. Bu günde yeni bir şey öğrendim teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Masumiyet ve Beyaz renk

Beyaz, renk bilimciler tarafindan bir renk olarak görülmez. Tüm renkleri yansıtır. Temizliğin masumiyetin ve saflığın simgesi olan beyaz...